פרוש נגד נהרי: "מינוי שני סגני שרים במשרד החינוך אינו הגיוני"

    אברהם זילבר 3 Comment on פרוש נגד נהרי: "מינוי שני סגני שרים במשרד החינוך אינו הגיוני"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך החדש-ישן בראיון ראשון למימרן ב'קול חי' לאחר כניסתו לתפקיד במשרד החינוך, בטוח בסביבה החדשה שמעליו שכידוע עד לאחרונה לא היתה ידידה גדולה שלו.

    "אני מאמין שבאים ימים טובים יותר במשרד החינוך, שיהיה ברור", מדגיש פרוש "אין חיה כזו של האצלת סמכויות של השר לסגן השר, לא קיים דבר כזה בחוק. בכל אופן אני סומך על השר בנט הממונה על המשרד, שייתן לי אתגרים רבים וייתן לי חופש החלטה בעניינים רלוונטיים עבור הציבור החרדי."

    "אינני בא לחלק ציונים על התנהלות של נפתלי בנט בממשלה האחרונה, ברור שרוח המפקד של יש עתיד שהיתה אז, כבר לא נמצאת איתנו בקואליציה, וזה כבר מנחם אותנו וייתן לנו לעבוד בצורה טובה יותר, אני בטוח ב-100% ש'הבית היהודי' לא רוצים לחזור לשנתיים האחרונות שהיו להם".

    "המשימה שלפנינו כבדה מאוד, בימים האחרונים אני יושב עם הפקידות הבכירה במשרד החינוך, כך שנוכל לתקן את מה שנעשה בשנתיים האחרונות. לשר בנט יש עניין לפעול למען הציבור החרדי".

    על השאלה מה תעשו באם נתניהו ירצה לצרף את לפיד לקואליציה? התחמק סגן השר פרוש ואמר "קטונתי מלהתערב בבניית הממשלה, איני יודע מה יוחלט כשהדברים יהיו רלוונטיים והנושא יעלה על השולחן".

    על התוכנית למנות שני סגני שרים במשרד החינוך כשהשני יהיה מש"ס אמר פרוש, "כולם מבינים שאין הגיון בזה, כך סברתי כל הזמן, אין לי עניין לדון על זה ברדיו וחלילה לפגוע במישהו, אך ברור שזה לא הגיוני ולא נכון שיכהנו שניים במשרד אחד ואנו נעמוד על כך".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ברור, מינוי סגן שר מש"ס לא יאפשר (בתקווה) את האפליה הבוטה של בני עדות המזרח, לפחות ש"ס לא יוכלו להעלים ממנה עין…

    2. 2

      הלוואי ואני טועה…
      פורוש מאוד מסוכן לספרדים..
      בכל נושא שהוא יכול לפגוע בספרדים הוא פוגע..

    3. 1

      פורוש צודק שיפנה לנהרי את מקומו את צורך בשני סגנים…